Tugispetsialistidest koosneva koostöövõrgustiku eesmärk on toetada tuge vajava õpilase arengut õpiprotsessis ja aidata tal saavutada õppekavale vastavaid õpitulemusi. Teha koostööd õpetajate ja teiste tugispetsialistidega õpilase abi- ja toevajaduse väljaselgitamiseks ning hinnnata õpilase arengut ja toimetulekut õpikeskkonnas vastavalt eriala kompetentsist lähtuvalt.
ÕPPEKOHT | TUGISPETSIALIST | TUGISPETSIALISTI NIMI | KONTAKT |
Lüganuse | Sotsiaalpedagoog | KRISTI PAENURME | kristi.paenurme@krk.edu.ee |
Pargi | Sotsiaalpedagoog | TATJANA ILUS | tatjana.ilus@krk.edu.ee |
Logopeed | Teenuse osutaja MTÜ Ida-Virumaa Puuetega Inimeste Tugikeskus | ||
Viru | HEV koordinaator | STELLA ONKEL | stella.onkel@krk.edu.ee |
Sotsiaalpedagoog | GERRI ALAMETS | gerri.alamets@krk.edu.ee | |
Sotsiaalpedagoog | LIINA KIVISAAR | liina.kivisaar@krk.edu.ee | |
Logopeed | Teenuse osutaja MTÜ Ida-Virumaa Puuetega Inimeste Tugikeskus | ||
Eripedagoog | PILLE KRIISA |
HEV KOORDINAATOR:
- kaardistab kooli HEV-õpilased koostöös tugispetsialistide, aineõpetaja või klassijuhatajaga;
- vastavalt erivajadusele määrab koostöös tugispetsialistidega sobiva õpiabivormi;
- koordineerib tugisüsteemi koostööd;
- jälgib õpiabi tõhusust;
- vajadusel kutsub kokku tugisüsteemi töörühma.
SOTSIAALPEDAGOOG:
- toetab ja kujundab õpilase suhtlemisoskusi ning käitumist;
- märkab, reageerib ja sekkub konfliktolukordade puhul;
- tegeleb sotsiaalse tõrjutuse ja koolikiusamisega;
- tegeleb uimastiennetuse-, alkoholi- ja tubakaennetusega ning enesevigastustega;
- teeb koostööd lastekaitse- ja korrakaitsesüsteemiga;
- tegeleb õpilaste käitumis – ja õpiraskustega;
- ennetab ja lahendab konfliktid, vägivalla – ja kiusamisjuhtumid;
- loob koostöövõrgustiku lapsevanema, koolitöötaja, lastekaitsetöötaja, politsei ja muu asutuse vahel, et aidata abivajajat last;
- kujundab õpilase suhtlemisoskuse ja sotsiaalse pädevuse;
- jälgib kooli kodukorra ja koolikohustuse täitmist.
ERIPEDAGOOG
- õpilase arengu- ja õpioskuste taseme hindamine;
- õpilase arengut mõjutavate tegurite ning õpivajaduste välja selgitamine;
- õpetajate juhendamine ja nõustamine õpilase õppe planeerimisel ja läbiviimisel;
- õpiabirühma- või individuaaltundide ettevalmistamine ja läbiviimine õppeasutuses.
LOGOPEED
- õpilase kommunikatsioonivõime hindamine;
- kommunikatsioonihäiretega õpilaste väljaselgitamine, nende suulise ja kirjaliku kõne arengu toetamine;
- õpilasele sobiva suhtluskeskkonna soovitamine;
- õpetajate toetamine õpilaste kommunikatsioonivõime arendamisel, taastamisel ning kompenseerimisel.
Lapsevanemate vastuvõtuaeg: eelneval kokkuleppel.
Avaldatud 15.09.2023.
Viimati muudetud 09.11.2024.