Tugiteenused

Tugispetsialistidest  koosneva koostöövõrgustiku eesmärk on toetada tuge vajava õpilase arengut õpiprotsessis ja aidata tal saavutada õppekavale vastavaid õpitulemusi. Teha koostööd õpetajate ja teiste tugispetsialistidega õpilase abi- ja toevajaduse väljaselgitamiseks ning hinnnata õpilase arengut ja toimetulekut õpikeskkonnas vastavalt eriala kompetentsist lähtuvalt.
 

ÕPPEKOHTTUGISPETSIALISTTUGISPETSIALISTI NIMIKONTAKT
LüganuseSotsiaalpedagoogKRISTI PAENURMEkristi.paenurme@krk.edu.ee
Pargi SotsiaalpedagoogTATJANA ILUStatjana.ilus@krk.edu.ee
 Logopeed

Teenuse osutaja 

MTÜ Ida-Virumaa Puuetega Inimeste Tugikeskus

 
ViruHEV koordinaatorSTELLA ONKELstella.onkel@krk.edu.ee
 SotsiaalpedagoogGERRI ALAMETSgerri.alamets@krk.edu.ee
 SotsiaalpedagoogLIINA KIVISAARliina.kivisaar@krk.edu.ee
 Logopeed

Teenuse osutaja 

MTÜ Ida-Virumaa Puuetega Inimeste Tugikeskus

 
 EripedagoogPILLE KRIISA 

 

HEV KOORDINAATOR:

  • kaardistab kooli HEV-õpilased koostöös tugispetsialistide, aineõpetaja või klassijuhatajaga;
  • vastavalt erivajadusele määrab koostöös tugispetsialistidega sobiva õpiabivormi;
  •  koordineerib tugisüsteemi koostööd;
  •  jälgib õpiabi tõhusust;
  • vajadusel kutsub kokku tugisüsteemi töörühma.

 

SOTSIAALPEDAGOOG: 

  • toetab ja kujundab õpilase suhtlemisoskusi ning käitumist;
  • märkab, reageerib ja sekkub konfliktolukordade puhul;
  • tegeleb sotsiaalse tõrjutuse ja koolikiusamisega;
  • tegeleb uimastiennetuse-, alkoholi- ja tubakaennetusega ning enesevigastustega;
  • teeb koostööd lastekaitse- ja  korrakaitsesüsteemiga;
  • tegeleb õpilaste käitumis – ja õpiraskustega;
  • ennetab ja lahendab konfliktid, vägivalla – ja kiusamisjuhtumid;
  • loob koostöövõrgustiku lapsevanema, koolitöötaja, lastekaitsetöötaja, politsei ja muu asutuse vahel, et aidata abivajajat last;
  • kujundab õpilase suhtlemisoskuse ja sotsiaalse pädevuse;
  • jälgib kooli kodukorra ja koolikohustuse täitmist. 

 

ERIPEDAGOOG

  • õpilase arengu- ja õpioskuste taseme hindamine; 
  • õpilase arengut mõjutavate tegurite ning õpivajaduste välja selgitamine; 
  • õpetajate juhendamine ja nõustamine õpilase õppe planeerimisel ja läbiviimisel;
  •  õpiabirühma- või individuaaltundide ettevalmistamine ja läbiviimine õppeasutuses.

 

LOGOPEED

  • õpilase kommunikatsioonivõime hindamine;
  • kommunikatsioonihäiretega õpilaste väljaselgitamine, nende suulise ja kirjaliku kõne arengu toetamine;
  • õpilasele sobiva suhtluskeskkonna soovitamine; 
  • õpetajate toetamine õpilaste kommunikatsioonivõime arendamisel, taastamisel ning kompenseerimisel.

 

Lapsevanemate vastuvõtuaeg: eelneval kokkuleppel.

Avaldatud 15.09.2023. Viimati muudetud 09.11.2024.